התאמת קורות החיים למשרה הבכירה הבאה
קורות החיים הם האמצעי להשגת ראיונות עבודה
כולם כבר מבינים שקורות החיים הם כרטיס הביקור של הקריירה שלנו בעבר ובהווה.
קורות החיים שכתובים נכון, יכולים לגרום לרושם ראשוני -"אפקט ההילה" ולגרום למעסיק להבין שאנחנו האדם המתאים למשרה. כשקורות החיים שלנו כתובים לא טוב, גם העובד המקצועי ביותר יתקשה להשיג עבודה.
במיוחד שהחברות שמקבלות עשרות ומאות קורות חיים מקדישות פחות מדקה לכל דף קורות חיים
לכן יש להקדיש תשומת לב מרבית הן לתוכן והן לצורה כי קורות החיים הם- המעטפת החיצונית של הקריירה שלכם .
מאילו טעויות להימנע? ומה מומלץ לעשות?
קראו 5 טיפים לכתיבת קורות חיים מוצלחים!
√להימנע מטעויות כתיב וניקוד
√כתיבה מסודרת ,מאורגנת עם עברית תקינה, תחביר וכרונולוגיה נכונה.
√קורות חיים בגודל עמוד אחד עם עיצוב נעים לעין הקורא
√קורות חיים בסדר כרונולוגי של התעסוקה שלכם ,מהעבודה הנוכחית בחלק העליון של הדף עד לעבודתכם הראשונה – קורות חיים כותבים מהחשוב לחשוב פחות.
√להימנע ממידע מיותר שלא תורם כגון תחביבים, שמות ילדים רשימת ילדים,ביה"ס יסודי וכו
√במידה ואתם מתקשים לערוך זאת לבד מומלץ לפנות לאנשי מקצוע שיערכו לכם את קורות החיים
ישומים לבכירים – 0504581441